Tapahtuma on tilaisuus


Tapahtuma on tilaisuus

68,50
Toimituksen paino: 0,4 kg

Tapahtumamarkkinointi ja tapahtumien järjestäminen

Helena Vallo ja Eija Häyrinen

Tapahtuma on tilaisuus on tapahtumanjärjestäjän käsikirja. Kirjassa käsitellään tapahtumamarkkinointia laajasti ja pohditaan esimerkiksi sitä, millaista tapahtumamarkkinointi on työnä, miten tapahtumia voidaan hyödyntää paremmin organisaatioiden markkinointiviestinnässä ja miten tapahtumissa voidaan käyttää sosiaalista mediaa.

Kirja toimii myös monipuolisena työkalupakkina onnistuneen, tavoitteellisen tapahtuman järjestämiseen. Muun muassa tapahtumaprosessin kulku ja vastuuhenkilöiden tehtävät käydään tarkasti läpi.

 

Omien kokemustensa lisäksi kirjoittajat ovat käyttäneet kirjassa lähteinään lukuisia tapahtumamarkkinoinnin ammattilaisia sekä tapahtumien tilaajia ja toteuttajia.

Ekonomi, kouluttaja, pedagogi Helena Vallo ja KTM, henkilöstönkehittäjä Eija Häyrinen ovat kokeneita tapahtumien järjestäjiä ja tapahtumissa kävijöitä. Yhdessä heidän työkokemuksensa kattaa yritysmaailman, liikkeenjohdon, ammattiyhdistysliikkeen­ ja järjestömaailman markkinointi- ja kehitystehtävät.

 


ARVIOITA
"-- jokainen, joka järjestää pienenkin tapahtuman, löytää kirjasta käyttökelpoisia muistilistoja ja ajateltavaa, kirja ei ole lainkaan tylsän oppikirjamainen."
– Milla Tolonen, Puutarha & kauppa, 7/2014
 

 

Tuotteen lisätiedot

Ilmestymisvuosi 2014/03
ISBN 978-951-885-373-5
Kirjastoluokka 69.3
Koko A5
Painos 4., uudistettu laitos
Sidosasu sidottu
Sivuja 288
Kustantaja TIETOSANOMA

Selaa myös nämä tuoteryhmät: Tietokirjallisuus, Oppikirjat ja sanakirjat, Tietokirjat, Tietosanoman kirjat